torsdag 10 november 2011

My day off - time to study?

Mmh. Som rubriken kanske redan avslöjar har belönade min handledare mig idag med en ledig-dag från praktiken, eftersom hon bl.a. hade inplanerat möten som jag ändp inte skulle kunna/få/behöva delta i.
Känns som om halva dagen redan gått och jag har inte åstadkommit någonting; avskyr denna känsla! Ändå kan jag i all korthet avslöja att jag rännt runt på stan och letat efter billiga tröjor att ha på rådgivningen (har helst inte mina märkeströjor där i riskzonen för att bli på-pissade eller -drägglade), en farsdagsgåva, material till farsdagskort samt mat. Inga större fynd blev det tyvärr idag och det tillsammans med faktumet om att jag egentligen BORDE repetera inför morgondagens omtent väcker en så mega-stor ångest och panik inom mig att jag tvingades baka. Kan ni gissa vad?
Uugh. Nu MÅSTE jag börja repetera, honestly!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3