onsdag 9 maj 2012

The Versatile Blogger Award


I blogg-världens underbara värld kan man ibland bli tilldelad en award och snacka om hur förvånad jag blev då en av mina favorit-bloggerskor utamanade mig:


Blogimaailmassa voi joskus saada tunnustuksia toisilta bloggaajilta (lähinnä isompien blogien heiniä), joten ette arvaakaan miten yllättynyt olin kun omallekin kohdalle osui tälläinen pieni haaste:

The Versatile Blogger Award

Tack Anette! Kiitos Anettelle!



Ohjeet ovat seuraavat:


1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi.
3. Kerro seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Nimeä 15 bloggaajaa.
5. Ja kerro heille tunnustuksesta! 

Hmm.. Okay, here we go:

1. Jag har inte alltid varit sportig - snarare tvärtom: som barn rörde jag knappt på mig. Småningom kom de veckovisa ridlektionerna, sedan mer hästar, fotboll, gym, gymtimmar och jogging. För tillfället är jag i det bästa skicket ur fysisk synvinkel som jag någonsin varit - och njuter av det för fullt och känner mig nöjd med mig själv!
Lapsena en todellakaan ollut yhtä urheilullinen kuin mitä olen tällä hetkellä: ensin en harrastanut mitään, sitten tulivat viikottaiset ratsastustunnit ja hevostelu, myöhemmin jalkapallo, sali, ryhmäliikuntatunnit ja juoksu. Tällä hetkellä olen elämäni parhaassa fyysisessä kunnossa ja nautin siitä täysin siemauksin ja voin hyvin :)

2. Efter en kväll på krogen, då de flesta drägglar efter skräpmat som pizza och hamburgare, äter jag mer än gärna en fräsch sallad och glass (även nattetid).
Baari-illan jälkeen useimmille kasvaa järkyttävä himo roskaruokaan, kuten pitsaan tai hamppareihin. Itselleni taas tulee himo salaattiin ja jäätelöön :D

3. Jag avskyr brödsmulor och vägrar äta vid ett matbord där det finns smulor. Inomhus använder jag oftast också yllesockor, främst för att jag har kalla fötter, men också för att eventuella smulor på golvet inte skall sticka i fotbottnen.
Inhoan leivänmuruja enkä suostu syömään pöydän ääressä jolla on muruja. Sisätiloissa käytän yleensä aina villasukkia koska varpaani palelevat, mutta myös jotta mahdolliset muruset eivät pistelisi jalkapohjia.

4. Även om jag är ytterst social, gillar jag ibland att vara ensam och uppskattar me-time, speciellt på morgnarna.
Vaikka olenkin todella sosiaalinen, arvostan todella paljon yksin olemista ja arvostan omaa aikaa, varsinkin aamuisin.

5. Jag är väldigt känslig och börjar lätt gråta, speciellt då jag är trött. Filmer, sånger, dikter, hård kritik - you name it!
Olen todella herkkä ja itken herkästi, varsinkin väsyneenä. Leffat, biisit, runot, kova kritiikki - kaikki!

6. Jag vägrar äta mat som är panerad, eftersom jag vill "se" vad jag äter. I vissa fall kan jag nöja mig med att skrapa bort paneringen, men helst föredrar jag min mat utan skal ;)
En suostu syömään leivitettyä ruokaa, koska haluan "nähdä" mitä syön. Joskus voi tyytyä rapsuttamaan paneroinnin pois, mutta mieluiten syön "kuoretonta" ruokaa ;)


7. Jag har spenderat över hälften av min barndom i finska skärgården, men har, trots att det anses vara stereotypt finlandssvenskt, aldrig seglat.
Vietin yli puolet lapsuudestani saaristossa, mutta vaikka olenkin suomenruotsalainen en ole koskaan purjehtinut (jota siis yleisesti pidetään tyypillisenä suomenruotsalaisille..)


Jag utmanar TaruLotta och Elina :)
Haastan Tarun, Lotan ja Elinan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3