torsdag 24 maj 2012

Waiting and another unusualities

Åååjah, äntligen fredag och början på helgen igen imorgon - hur skönt och lockande känns inte det?

Förutom att fredag innebär det där vanliga härliga med 2 lediga dagar kommer mitt veckoslut att bli innehållsrikt (iaf om allt går enligt planerna): kalas, släktingar, människor som jag håller kära - både nya och gamla bekanta - samt förhoppningsvis solsken och ja, lugn.
Idag gjorde jag någonting ovanligt och nöjde mig med att endast cykla arbetsvägen och lät bli att sporta något mer. Imorse kunde jag knappt svälja så jag tänkte att det vore bra med en vilodag så jag är (förhoppningsvis) frisk och kry i helgen då det händer ;)

Vihdoin se koittaa huomenna taas: perjantai ja viikonlopun alku! Lukuunottamatta sitä normaalia good feeling-tunnetta viikonlopusta ja 2 päivän vapaista, on minulla lisäksi pitkä lista muusta jonka takia odottelen jo innolla viikonloppua: kekkereitä, sukulaisia, rakkaita ihmisiä - niin vanhoja kuin uusiakin tuttavuuksia - sekä toivon mukaan aurinkoakin.
Tänään tein jotain tavallisesta poikkeavaa ja tyydyin pelkästään työmatka-pyöräilyyn ja jätin illan treenaamiset väliin. Aamulla pystyin hädin tuskin nielaisemaankaan ja ajattelin ettei vapaapäivä olisi pahitteeksi, jotta jaksan (toivon mukaan) olla pirteänä koko viikonlopun :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3