torsdag 31 maj 2012

Only one more left

Trots att jag höll på att förfrysa mig själv imorse då jag cyklade till jobbet, har en kittlande känsla i halsen och har stuckit mig själv 2 gånger i fingret imorse (då jag hunnit vara på jobb i hmm.. en timme?) kan jag inte annat än le för mig själv då jag hör min favorit-sång (J.Lo - dance again) och inser att det bara är en natt kvar - så är det fredag och helg igen. Och DET har jag väntat på heeeeela veckan! ;)
Har ni planer för veckoslutet?

Vaikka meinasinkin jäätyä pyöräillessäni aamulla töihin, kurkkua kutittaa ja olen jo reilun tunnin mittaisen työpäivän aikana ehtinyt pistää itseäni peräti kaksi kertaa sormeen, en voi muuta kuin hymyillä kun tajuan, että huomenna on taas perjantai ja viikonloppu alkaa! Sitä tässä onkin jo koko viikko odoteltu ;)
Onko teillä suunnitelmia viikonlopuksi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3