söndag 13 maj 2012

What a weekend

Alltså guys, for real - utan att ljuga, inga ord räcker till för att beskriva mitt veckoslut. Jag har upplevt så mycket under en så kort tid att jag endast hunnit ta två bilder under hela helgen och de visar endast en mikroskopiskt liten del av allt jag hållit på med.. 

Vad skulle en lyckad helg vara utan litet gymträning?
Mitä olisikaan hyvä viikonloppu ilman salitreeniä?

Minen avslöjar väl redan allt?
Naamataulukin sen jo paljastaa ;)
Lördagen blev dagen med stort D och kronade hela veckoslutet. 

Bowling, vilket jag nog behöver öva litet oftare tror jag..
Hohtokeilailua, mitä mun kyllä tosin tarvitsisi harjoitella hieman useammin...
Okej, söndagen med vy över en stor insjö, radion spelandes på högsta volym i takt av Drive By av Train (lyssna här) och macaroner till efterrätt, utan att glömma solskenet och sällskapet.. I like! Hoppas er helg varit lika bra som min :)

Siis, oikeesti. Minun sanavarastoni ei kerta kaikkiaan riitä kuvailemaan kaikkea sitä mitä olen viikonlopun aikana tehnyt ja kokenut - aikuisten oikeesti! Tekemistä on riittänyt senkin edestä, että kuvasaldo on jäänyt todella suppeaksi: yllä olevat kaksi kuvaa ovat ainoat mitä olen ehtinyt nappaamaan! Mutta voin luvata ja taata, että menoa kyllä on riittänyt noidenkin edestä...
Lauantai lähti mukavasti käyntiin saleillulla ja jatkui entistä paremmin, eikä sunnuntai alkanut yhtään sen huonommin järvi-näköalalla, sekä radion volat täysillä Trainin Drive By:tä popittaen autolla ajellen, aurinkoa ja jälkkäriksi kotitekoisia macaronseja. Seurastakaan en voi valittaa - yhtään.
Toivottavasti teillä on ollut yhtä mukava viikonloppu kuin minulla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3