måndag 21 maj 2012

Thumbs and downs for today

Ja, behöver jag säga något mer än att jag ångrade direkt då jag kom på jobb, klockan slog 8:00 och telefonlinjerna öppnades att jag ens sagt något i stil med "thank God for Monday"? Det var det jag tänkte.

Tummen upp för idag:

+ telefonsamtalen till jobbet minskade äntligen, trots att situationen verkade hopplös, då klockan närmade sig 16 (inte ringde det ju bara stup i kvarten i 7½ h..)
+ jag inledde cykelsäsongen och cyklade till och från jobbet - i solsken! Uppiggande och skönt!
+ jag lunchade ute i solsken - aah, bra omväxling till den unkna luften inne på jobbet
+ systerbarnen A och W kom på besök och då jag försökte fråga hjälp av dem angående presentköp meddelade båda att de absolut skulle önska sig en gris om de fick ett paket. Hmm..
+ min jogginglänk á 8,3 km löpte strålande - alltså helt suveränt - i kvällssolen. Älskar, älskar, älskar att springa - speciellt i en så färggrann outfit som jag hade idag ;)
+ jag fick, via omvägar höra en komplimang, som gladde mig verkligen
+ till kvällsmål fixade jag en dunder-mega-hyper-god sallad (vadå skrytmås?) - hyvä ruoka, parempi mieli ;)
+ som avslutning på kvällen sitter jag nu och lyssnar på bra musik

pic from weheartit

Nojuupa juu. Tarvitseekohan minun edes mainita miten kaduinkaan sitä, että edes mainitsen jotain sen suuntaista miten ihanaa olisikaan kun maanantai koittaisi - varsinkaan kun saavuin töihin, kello löi 8:00 ja puhelinlinjat aukesivat? Jep, aivan.
Mutta positiivisuuden säilyttämiseksi, keskittykäämme päivän ilon aiheisiin, eli..
Päivän peukutukset:


+ puhelut jopa vähenivät mitä lähemmäs loppuaan työpäivä lähestyi (eihän puheluita tullutkaan suoralla syötöllä, kuin 7½ tuntia)
+ lounastin täydessä auringonpaisteessa - ihanaa vaihtelua tunkkaiselle sisäilmalle!
+ aloitin fillarisesongin kulkemalla työmatkat pyörällä, enkä kyllä voi valittaa: molemmat reissut kulkivat kepeästi auringonpaisteessa
+ siskonlapset A ja W kävivät kyläilemässä ja sain sangen mojovat naurut kun kysäisin heiltä neuvoa lahja-pulmaan ja molemmat ilmoittivat, että jos heille ilmaantuisi paketti he toivoisivat ehdotttomasti possua. Hmm..?
+ iltainen juoksulenkkini á 8,3 km kulki yksinkertaisesti NIIIIIIIN hyvin. Rakastan, rakastan, rakastan lajiani - varsinkin niin pirteä asu ylläni kuin mitä minulla tänään oli ;)
+ sain puskaradion kautta kuulla kohteliaisuuden, joka lämmitti mukavasti mieltä
+ tein illalliseksi ihan yyyber-hyvää salaattia (vaikka nyt itse kehuskelenkin..) - hyvä ruoka, parempi mieli. Jep, pätee muhun!
+ illan päätteeksi fiilistelen nyt hyvää musiikkia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3