fredag 19 augusti 2011

Blandade känslor

Mitt huvud känns så rörigt att det knappast någonsin tidigare varit det.

Idag slutade sommarjobbet på hvc mottagningen och mina känslor är ett enda virrvarr: äntligen börjar mitt sommarlov á 1 vecka, men det innebär att skolan och studierna börjar om 2 veckor och jag skall flytta till stan igen. Jag kommer verkligen att sakna jobbet och alla underbara kolleger - for real! Att jag dessutom inte hunnit vara med sambon på tumis på nästan hela veckan (senast på måndagen) och att han idag tog båten över till Stockholm för att partyparty med killkompisarna i 4 dagar gör inte saken lättare. För tillfället känner jag mig helt borttappad och vet inte var jag skall vara och vad jag skall tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3