tisdag 16 augusti 2011

Trötttttt

Idag känner jag mig som om jag kunde gå i ide och sova flera dygn; är så otroligt trött!

På jobbet hade vi det lugnt, så vi passade på att öva (läs: testa på varann) hur tymphanometern fungerar i öronen samt avläsa dess resultat. Jag satt och jourade idag, så det blev dessutom crp-mätningar, injektioner samt i slutet av dagen ett himmelens hallå för att hitta en patient och få en ambulans att hämta denna till mottagningen.



Utmattad cyklade jag hem i det underligt varma och fuktiga vädret och fixade middag åt mig som idag blev wok med sojastrimlor - gott och enkelt! En av mina favorit-smaksättare är, även om det inte är så "äkta", såsredning i wok, då det ger litet sås-känsla och god smak tillika.

Nu sitter jag, som jag redan gjort typ hela dagen på jobbet, framför datorn och slumrar. Jag vet att det skulle vara uppiggande att fara ut på länk, men orkar knappt föreställa mig hur det skulle kännas att byta bort mina mysbyxor och oversize-t-skjorta. Får nu se hur det går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3