måndag 15 augusti 2011

Hösten är här

Ush, så höstigt det kändes imorse när jag steg upp 6:30 och det var så mörkt ute att man var tvungen att ha taklampan tänd i köket. Det kändes nästan som oktober när jag styrde cykelnosen mot jobbet i dimman, trots att temperaturen var 15.

På jobbet märktes det tydligt att vardagen kommer: höst-flunsa-epidemin är på kommande och värre kommer det att bli när alla återvänder till dagis, skolan och jobbet och utsätts för varandra(s bobbor), thihi. Själv tänker jag försöka hålla mig frisk med hjälp av positivt tänkande, näringsrik mat, passlig med både motion och vila, samt godis.

Min frukost idag: naturell yoghurt, weetabix, solrosfrön, jordgubbar och blåbär + grönt te

Håll er friska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3