onsdag 17 augusti 2011

Patientoos, where are you?

Alltså kan någon förklara för mig vart i hela fridens namn alla hvc-patienter har försvunnit?

Jag satt idag HELA dagen ensam i telefonen och fy farao säger jag bara så tråkigt det var! Blogger, huuto.net, syrransgarderob, saunalahti.fi, dna.fi.. Dessa är endast en bråkdel av alla de nätsidor jag hann besöka under mina 8 arbetstimmar då luren helt enkelt inte ringde.

Såhär ser mina anteckningar, som görs under telefonsamtal med patienter, ut - fästingar var en favorit idag!
Efter jobbet tackade jag mig själv och min underliga motivation att cykla varje dag till jobbet - jisses så skönt att få andas in frisk luft efter att ha suttit instängd på jobbet! Fixade köttbullar och fetasallad med mamma till middag och åkte efter det till Prisma. Jag stod i Elisa Shopit i typ 20-30 minuter och diskuterade med försäljar-stackaren som desperat försökte få mig att förstå hur det funkar med s.k. "pakettiliittymä". Gladeligen bad jag honom räkna ut olika (billiga och lönsamma) allternativ och fick slutligen t.o.m. ett special-erbjudande på ett paket (om det berodde på att han ville bli av med mig eller på att han tyckte synd om mig och mitt oförstånd vet jag inte, men glad blev jag). Så nu får vi se hur det går och vad framtiden för med sig i elektronikvärlden, hihii ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3