torsdag 27 oktober 2011

Muahaa, I did it!

Nåjah. Direkt efter att jag hade bloggat färdigt, bestämde jag mig för att ta mig själv i kragen och gå på BodyPumpen.

Eftersom jag senast i förrgår var på Pump och satsade stort med extra-stora vikter, lämnade jag idag bort de minsta 1kg tunga vikterna för att "ta det litet lugnare" - hah, såhär efteråt tänkt: som om nu 2kg sku spela nån större roll!
However gick träningen faktiskt riktigt bra, fastän axlarna och tricepsen både värkte och skakade av utmattning.

Efter 2 koppar kaffe och ett stort Jonagold-äppel sitter jag faktiskt framför datorn och försöker producera någålunda läsbara inlärningsdagböcker från studiebesöken.. Är faktiskt ganska stolt över mig själv :)

Ha en skön kväll! När jag äntligen fått texterna klara tänker jag belöna mig med nån god sallad eller soppa, samt Neljän tähden illallinen - enormt bra underhållning! ;) Men nu tillbaks och skriva.



 



ps. beklagar att bilderna är på snedden - teknikens underbarn har ännu inte förstått hur man lyckas svänga dem med Blogger-appen på Samsungen. Undvik nackspärr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3