torsdag 21 juni 2012

Finally I'm on my way to..

.. Yyteri och Björneborg för att fira midsommaren. Dagens patienter fixade jag undan med fart och kunde med gott samvete lämna jobbet bakom mig och ta ut litet övertidstimmar för att kunna starta tidigare. Jag tror det är bäst att inte nämna de små missar som jag redan gjort under resan - huvudsaken är ju att jag är påväg! :)

...Yyteri ja Pori ja juhannuksen viettoa! Potilaat hoidin tänään sutjakkaasti, mutta mallikkaasti jotta pystyin hyvällä omalla tunnolla ottaa pari ylityötuntia käyttöön ja lähteä aikaisemmin töistä. En nyt viitsi edes paljastaa miten kävikään kun turisti matkustaa junalla -pääasiahan on, että olen matkalla :)

GLAD MIDSOMMAR! HAUSKAA JUHANNUSTA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3