söndag 3 juni 2012

I should be so lucky, lucky, lucky, lucky

Fastän det har praktiskt taget ha regnat hela helgen, varit skit-kallt och höststorm, har jag bara insett hur lycklig jag för tillfället är: omgiven av människor som jag gillar och som gillar mig och som får mig att känna mig viktig och med vilka jag kan vara exakt den jag är. Förutom dessa härliga människor har jag badat bastu x många, vilat, festat, dansat och bara chillat around - helt tvärtemot vad sportiga och målmedvetna jag brukar - och ändå är jag fortfarande nöjd! :D freaky..
Ibland tror jag på karma och öde och att det finns en högre makt som påverkar vår framtid. Annars förstår jag inte hur jag kan ha så bra tur som jag nu har :)

Vaikka sää on koko viikonlopun aikana ollut suoraan sanottuna hanurista sateineen ja myrskyineen, olen silti  tajunnut miten tajuttoman onnellinen olen: elämässäni on tällä hetkellä ihmisiä joista pidän todella, todella paljon ja jotka pitävät minusta ja joiden seurassa viihdyn ja voin olla oma itseni. Viikonlopun aikana olen näiden ihmisten lisäksi rentoutunut, juhlinut, tanssinut ja saunonut x monta - täysin päinvastaisesti siis sille normi- toiminnalleni! Uskon jotenkin että jokin karma tai kohtalo on olemassa määrittämässä elämäämme - muuten en kyllä käsitä miksi minulla olisi moinen tuuri :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3