torsdag 4 april 2013

Thank you Ingman for creating something so tasty


Jag tycker det allt för ofta klagas över produkter: för söt, för hög fettprocent, för dyr, för litet protein.. Blaablaa - enough! Jag vill därför nu tacka Arla Ingman för att ha utvecklat denna härliga Varvade Fil med smak av vanilj och päron.

Smaken är söt, men inte sliskig eller konstgjord. Konsistensen är som i vanlig fil, men själva filen har en svag smak av vanilj i sig. På bottnet av bägaren väntar det bästa: syrlig päronsylt! Priset ligger kring 0,60€ och portionsstorleken (180g) är ideal som mellanmål eller efterrätt.
Har du redan smakat? Om inte - gör det!

Mielestäni ihmiset valittavat aivan liian usein (uutuus-)tuotteista: liikaa sokeria, liikaa kaloreita, liian vähän proteiinia, liian kallis.. Blaablaa, jo riittää! 
Päätinkin tänään työpaikalla kahvitauollani tätä ihanuutta luskoidessani, että kirjoittaisin oikean kiitoskirjeen Arla Ingmanille siitä, että he ovat kehittäneet tämän omaan makuuni täydellisen viilin: kerrosviili, makuna vanilja-päärynä.

Laktoositon vähärasvainen päärynä-vaniljakerrosviili. Päärynää 9%. Makeutettu fruktoosilla, aspartaamilla ja asesulfaami K:lla.
Ravintosisältö per 100 g
Energiaa: 210 kJ/50 kcal Proteiinia: 2,8 g Hiilihydraatteja: 7,5 g *josta laktoosia 0 g Lisättyä sokeria: 2,3 g Rasvaa: 1 g *josta tyydyttyneitä 0,66 g Suolaa: 0 g Kalsiumia: 100 mg 
tuotetiedot Arla Ingmanin sivuilta

Viilni itsessään on perus-viilin kaltainen, mutta maultaan aavistuksen vaniljainen. Pikarin pohjalla odottaa se paras osuus: kirpsakka päärynähillo. 
Itse en pidä ällömäkeista jutuista, joten kyseinen viili on kuin minulle räätälöity ja sopii kokonsa (180g) puolesta täydellisesti niin välipalaksi, kuin jälkkäriksikin. Hintakaan ei päätä huimaa: noin 0,60€.
Oletko jo maistanut tätä Ingmanin uutuutta? Jos et - tee se!

2 kommentarer:

  1. Olet kyllä niin oikeassa! Usein tulee valitettua, mutta hyvää palautetta ei annetakaan. Itse olen viimeisen ehkä puolen vuoden aikana alkanut kiinnittämään tähän huomiota, ja nykyään, jos saan esimerkiksi oikein ihanaa asiakaspalvelua, niin painan henkilön nimen tms. mieleen ja lähetän liikkeelle / yritykselle vielä postitse hyvän asiakaspalautteen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äläpä! Toosi harvoin kuulee nykypäivänä että kukaan kehuisi tai kiittäisi ketään! Tästä muistuukin mieleeni, miten Turussa Brahen Kahvilassa järkytin tarjoilijatytön vallan kun marssin syötyäni tiskille ja kiitin oikein kunnolla ja monin ylistyssanoin mahtavaa hinta-laatu-suhdetta - tyttö-parka ei millään meinannut uskoa, että menin oikeasti KEHUMAAN enkä vinkumaan :D Kyllä tuntui hyvältä nähdä, miten hänkin tuli hyvälle tuulelle ;)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3