lördag 9 april 2011

Behöver du uppdatera ditt klädsklåp?

Jag har, som ni säkert ha märkt, på siståne köpt en hel del kläder, vilket resulterat i att mitt klädskåp håller på att explodera.
Redan i ett tidigare inlägg rekommenderade jag varmt sajten Syrrans garderob där jag fyndat många snygga plagg för futtiga summor och även själv sålt en hel del.

Det som jag inte alls tänkt på är att nån i min bekantskapskrets ju faktiskt också kunde vara intresserad av kläder som jag gärna vill bli av med. Klicka in er på Min profil på Syrrans garderob och checka om där finns något som ni sku vara intresserade av. Med bekanta kan jag också diskutera prisen - mitt mål är inte att bli rik på dethär, bara att få mer utrymme i mitt överfulla klädskåp..

Här är några exempel på saker som jag har till salu och mer kommer det..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3