onsdag 20 april 2011

To go or not to go..

Hur kan det ibland kännas så svårt när man ställs inför valsituationer i vardagen? På måndagen stod jag i Citymarket i över 30 min och yrade bland hyllorna och kände värre ångest när jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle köpa höna eller fisk (slutresultatet blev höna). 

Dagens "jag kan inte bestämma mig"-problematik är följande: skall jag nu dra på mig lenkkarna och ta en runda i den kyliga, höstlika luften eller skall jag stanna inne i värmen och njuta av tystnaden? Ikväll kommer sambon in till stan och vi skall gå och titta på Black Swan. Det innebär stillasittande, vilket jag idag redan hållit på med i överflöd i form av föreläsning, i över 2 timmar så lite träning för benen skulle nog inte skada. Men när vädret är så ruskigt - vilket jag nog fort kan intala mig själv att det inte är eftersom jag tappert gick hem från sjukhuset idag med ballerinas - utan strumpor - på och överlevde!

Ny kragskjorta Lacoste, gammal och trogen topp Marwin, gamla, sköna och uttöjda leggins Pieces.  
Oops.. Och kassen från Zara avslöjar visst att jag igår under min shoppingrunda inte bara hade ett par solglasögon med mig när jag kom hem..? ;) hihi.

2 kommentarer:

  1. Jag sitter hemma och försöker få upp värmen med dubbla yllesockor och ylletröja. Det är så inte värt att fara ut idag. Mårr för kylan.

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag fick faktiskt en kick in the ass direkt när jag publicerade inlägget och for på en snabb, pulsen-på-max-nivå-länk runt Sandudd. Å det lönade sig nog :) Hoppas du får upp värmen fort! Testa på att dricka något varmt - det brukar hjälpa för mig :)

    SvaraRadera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3