torsdag 15 november 2012

Outfit for a rainy 15.11

Dripp, dropp lät det då jag vaknade imorse. Ugh, regn.
Mot mina vanor valde jag en ljusblå skjorta ur skåpet och skrattade för mig själv, då jag insåg att jag åter valt matchande strumpor ;)

shirt VM, pants Cubus
Ikväll skall jag åter packa min väska, så att jag direkt efter jobbet imorgon kan hoppa på tåget till Bb för att inleda lilla julssäsongen, teckna under litet papper och skutta upp i T:s trygga famn.

Tip, tip, tip-ääneen heräsin ja huokasin syvään: sadetta. Plaah.
Vastoin tapojani puin päälleni jotain sinistä (hetken mielijohteesta..) ja naurahdin itsekseni ladattuani kuvat koneelle: olin taas valinnut sukat sävy sävyyn ;)
Tänään illalla on taas vuorossa laukun pakkaamista, jotta voin heti huomenna työpäivän päätteeksi suunnata pohjoista kohti, aloittamaan pikkujoulu-kauden, sekä tietty pompata T:n syliin. 
“Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.” Soren Kierkegaard

2 kommentarer:

  1. Ihanan värinen tuo paita ja kiva uus banneri :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Voi kiitos Reetta! Tykkäilen kovasti itsekin uudesta bannerista - paita sen sijaan tuntui hurjan väriseltä, muttei ehkä niin pahalta kuin olin kuvitellut ;)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3