lördag 3 november 2012

Having too many shoes is impossible, right?

Det kommer knappast som en nyhet för någon att jag (fortfarande) drömmer om en konjaksfärgad Michael Kors Hamilton Satchel-väska?

pic from here
Jag har ett problem: när jag någon gång kommer att ha möjlighet att köpa väskan kommer jag att mötas av nästa problem: min garderob matchar ett par matchande skor! Trots att flera försäljare försäkrat mig om att det är okej att kombinera svarta skor med en brun väska, kommer jag inte undan faktumet att jag tycker att det ser snyggare ut om man kan matcha skor och väska. Punkt. Dessutom skulle jag då ha ett ypperligt tillfälle att skaffa ett par konjaksbruna stövlar då jag (någon gång) får/köper väskan ;)

Efter ett varv på webben hittade jag ett par perfekta stövlar här - vad tycks?

On tuskin mikään uutuus, että unelmoin (edelleen) Michael Korsin konjakinvärisestä Hamilton Satchelista? Aivan, sitä aavistinkin.
Minulla on vain pienoinen ongelma: sitten joskus kun saan laukun koristamaan garderoobiani, joudun kyllä hankkimaan ruskeat saappaatkin. Monen monet myyjät ovat kyllä kertoneet minulle, että on sallittua yhdistää mustaa ja ruskeata, mutta mielestäni on kaikkein parhaimman näköistä jos laukku ja kengät ovat saman väriset.
Hahaa, laukun hankkiminen olisi siis loistava syy saada uudet saappaatkin - ruskeat saappaat kun kokoelmastani vielä uupuvat ;)
Selattuani hetken nettiä ympäri-ämpäri löysin aikas kivat yksilöt täältä - mitäs tykkäätte?

innehåller en reklamlänk/sisältää mainoslinkin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3