torsdag 1 november 2012

No more freezing ears - what a great start on my morning!

Belöningen som jag unnade mig själv igår efter att ha avverkat en mängd ärenden från min to do-lista, alltså mössan från Vila, visade sig imorse då jag promenerade till jobbet vara ett grymt bra kap!

Oj så synd jag tyckte om dem som jag mötte på gatan och saknade mössa: vinden kändes bitande kall, trots att temperaturen är förvånansvärt hög (jämfört med förra veckan).

Pigg och kry påväg att fixa mig färdig för jobbet - natural beautiful, right? ;)
Pirteännäköisenä menossa laittautumaan työpäivää varten - luonnonkauniina, eikö? ;)
Feminin, varm, skön och snygg - exakt de egenskaper som jag vill att en mössa skall ha och precis det som denna mössa av märket Pieces har!
Motsvarande mössor och mycket annat lurvigt, stickat och mysigt (vilket är perfekt för denhär årstiden) hittade jag också på Boozt.com - kolla in deras utbud där utbudet är enormt och mångsidigt (även prismässigt).

Nog använder du väl mössa?

Wihuu! Eilinen pipolöytöni osoittautui tänä aamuna töihin kävellessäni varsinaiseksi jymylöydökseksi: korvia ei palellut laisinkaan, vaikka tuuli oli jäätävä ja oikein yritti kaivautua takin alle ja syväjäädyttää ihmisiä (tai ainakin minua..). Säälin todella kaikkia niitä vastaantulijoita, jotka kulkivat paljain päin. Pakko toki todeta, että heitä oli yllättävän ja positiivisen vähän! Juteltiin juuri eilen lounaalla lääkärien kanssa siitä, miten kiva on kun pipot, pitkät takit ja isot kaulahuivit ovat tulleet muotiin; nyt ihmiset eivät enää häpeile käyttää niitä eivätkä kylmetä itseään yhtä helposti!
Naisellinen, pehmoinen, lämmin ja hyvännäköinen - juuri näitä kaikkia ominaisuuksia kaipaan pipolta ja juuri sitä tämä Vilasta ostamani Pieces-merkin pipo on! Selailin Boozt.com-sivuston valikoimaa ja voi jukranpujut miten paljno pehmoisia, pörröisiä ja hyvännäköisiä talven selättäjä-vaatteita ja asusteita sieltä löytyikään (ja joka budjettiin sopivina!).
Käytäthän sinä pipoa?
innehåller en reklamlänk/sisältää mainoslinkin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3