tisdag 15 januari 2013

The best nightcream you can find - is found!

Julgubben kammade hem poängpotten i år genom att ge mig någonting som jag inte ens önskat, men som har visat sig vara en av de bästa produkterna som jag någonsin upplevt i sin serie: världens bästa hudkräm för nattbruk!

Ladies and gentlemen, may I present..

Biotherm Aquasource Nuit


Min hudtyp (normal/bland/torr/känslig) har aldirg känts så återfuktad och silkeslen då jag vaknat på morgonen. Doften är diskret och konsistensen lätt och aningen geléaktig.

Biotherm hör till de serier som jag verkligen vågar lita på när det gäller hudvård. Trots att prisen är ganska höga (jämfört med dem man köper i matbutiken) lever produkterna upp till sina löften och passar min hud som handen i handsken.


Joulupukki kaatoi tänä vuonna pistepotin purkin ylösalaisin yllättäen minut todella ihanalla lahjalla, jota ei edes löytynyt toivelistaltani: maailman parhaan yövoiteen!
Ihotyyppini on "ihanan" epämääräinen sekoitus normaali-seka-herkkä-tyyppiä, joten voitte varmaan kuvitella kuinka hankalaa on löytää sopivia ihonhoitotuotteita. En ole eläessäni herännyt yhtä silkkiposkisena, kuin käytettyäni tätä Biotherm Aquasource Nuit-yövoidetta. Tuoksu on ihanan neutraali ja koostumus kevyen geelimäinen ja riittoisa.
Biotherm kuuluu nykyään merkkeihin, joihin uskallan luottaa: vaikka hinnat eivät olekaan halvimmasta päästä, tuntuvat tuotteet sopivan minulle enemmän kuin hyvin. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3