tisdag 10 juli 2012

Wanted!

Ibland känns det bara för jäkligt att konstatera att man gjort ett förhastat beslut - hur kan någonting harma så mycket efteråt!

Förra hösten fick jag plötsligt för mig att sälja min svarta läderjacka för en billig peng, eftersom jag tyckte att den inte passade min stil längre. Men hur gick det sedan?

Om någon råkar ha en svart (konst)läderjacka i storlek S till salu, så hör av er!

pic from Google


Tiedättekö tunteen, kun tajuaa, että on tehnyt hätäpäissään (huonon) ratkaisun ja tajuaa, että se jälkikäteen harmittaa aivan tajuttomasti?
Myin hätähousuna viime syksynä mustan nahkatakkini ja nyt se harmittaa minua aivan suunnattomasti..
Muitta mutkitta: jos joltain löytyy kaapista ylimääräinen hyväkuntoinen lyhyt, musta nahkatakki kokoa S, niin ilmoitelkaa!

2 kommentarer:

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3