tisdag 17 juli 2012

Already waiting for the autumn to come

Okej, jag erkänner att jag förhoppningsvis inte en enda gång mer under denhär sommaren skall behöva erkänna högt att jag redan väntar på att hösten skall börja.

Var inte oroliga - jag har inte slagit huvudet (åtminstone allt för hårt) och har NÄSTAN alla mumin hemma.

Kan ni se en viss likhet?
Tiettyä samannäköisyyttä havaittavissa?

Orsaken till min väntan är enkel: jag beställde precis biljetter till inget mindre än...

Stand-up med Sami Hedberg!

pic from google

Mer om Sami Hedberg och hans inkommande turné kan ni läsa här (klik!). Jag tror att det är bäst att förbereda magmusklerna i god tid, eftersom jag misstänker att de kommer att bli utsatta för ett riktigt maratonlopp under showen...

Kehtaankohan paljastaa, että odottelen jo nyt syksyä (vaikkei varsinaista kesää edes vielä ole ollut..)?
Älkää olko huolissanne: en ole lyönyt päätäni mihinkään (ainakaan kovaa) ja ainakin minulla on MELKEIN kaikki kävyt männyssä.. Odotukseeni on nimittäin pätevä syy: tilasin äskne liput Sami Hedbergin stand up-keikalle!
Arvelisin, että kannattaisi treenata vatsalihaksia jo hieman etukäteen, koska uskon niiden saavan aikamoista kyytiä illan shown aikana. Lisää Hedbergin kiertueesta voit lukea ylläolevasta linkistä.



2 kommentarer:

  1. hei pakko sanoa että toi sun bannerin kuva on ihana !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thii, kiitos! Se on itseasiassa kiitos-kortteja varten kun valmistuin kesäkuun alussa :D

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3