fredag 11 oktober 2013

Looking for a healthy, pure skin?

Arkirutiineja varten tarvitaan luottotuotteita. Tiedäthän, ne tuotteet joita on helppo käyttää, joiden tehoon voit luottaa, eikä sinun tarvitse pelätä yllätyksiä. Luottotuotteet ovat kuin hyvä ystävä: ovat aina siinä sinua varten, eivät tee itsestänä turhaa numeroa mutta ovat harmaimmankin päivän pelastajia.

Oma henk.koht. suosikkini on tällä hetkellä (ripsienpidennysten lisäksi) Biothermin Biosource-kasvovesi. Vesi puhdistaa kasvoilta pesuaineen rippeet ja meikit ja jättää ihon heleäksi, raikkaan tuntuiseksi, muttei silti kuivata ja jätä "natisevaa" fiilistä nassulle. Plussaa hygienisestä pumppupullosta

Oman putelini ostin Sokoksen 3+1-päiviltä ale-hintaan ja näitä myydään usein myös Hullareilla, sekä joulukampanjoiden aikana - näin vinkkinä teille kaltaisilleni piheille, jotka ette halua maksaa täyttä hintaa ;)


För att underlätta rutinerna behöver - åtminstone jag - produkter som jag kan lita på - som jag vet att fungerar i ur och skur, inte överraskar på något icke-välkommet sätt och lägger en liten guldkant på vardagen.
Förutom förlängningarna på ögonfransarna hör Biotherms Biosource-ansiktsvatten till mina räddare i vardagen för tillfället. Ansiktsvattnet putsar bort det sista av sminket eller rengöringsmedlet, gör huden klar, men torkar inte huden. Pluspoäng för den hygieniska pumpflaskan!
Flaskan köpte jag på Sokos 3+1-dagar, men de säljs även ofta till specialpris på Galna dagarna samt inför jul (som tips för alla er som vägrar betala fullt pris ;) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3