fredag 18 oktober 2013

Outfit for a rainy day

Päivän kirjainyhdistelmä on vaihdellut PJ:stä VÄP:hen ja välillä käväissyt myös tutussa ja kaikkien tunnistamassa PRKL:ssä. Tänään väsytti. Ihan sikana. Ja vettä tuli taivaalta kuin aisaa.

Sateella puetaan sadehousut - iästä viis
Väsyneinä virnistellään ja yritetään näyttää pirteiltä..

(yli)Töiden jälkeen välipala ja torkut ja pian nokka kohti bussia ja äitiä landelle.
Viikonloppuja <3

*PJ= pata jumissa
**= väsyttää älyttömän paljon

...kunnes tajutaan rajata naamat pois kuvista
Dagens bokstavscombon har varierat från FSTJÄ till STMH och ja, några mer kända internationella kombinationer där emellan. Idag har jag varit trött. Skit-trött. Och regnet stod som spö i backen imorse.
*= fan så trött jag är
**=snälla ta mig härifrån
Efter (övertids-)arbetsdagen åt jag, vilade jag och nu beger jag mig småningom till bussen hem till mamma å pappa.
Hjärta på det vetni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3