onsdag 30 oktober 2013

Kannattiko? No ei.

Blogihistoriani toinen suomenkielinen otsikko on syntynyt. Nöyrimmät anteeksipyynnöt kaikilta ruotsinkielisiltä lukijoilta, mutta tämä menee puhtaasti unenpöpperöisyyden piikkiin.


Herän jo ennen viittä älyttömään lihasjumiin ja manasin itseni maanrakoon. Kannattiko jättää - silkan laiskuuden vuoksi - venyttelyt eilen tekemättä reippaan 10 km juoksun jälkeen? Noei.

Mitä tästä opimme? Venyttele, prkl!

Onneksi on jo keskiviikko ;)


Min blogghistorias andra finskrpåkiga rubrik är född: förlåt, men jag är så trög i hjärnan eftersom jag vaknade redan före 5. Orsaken var en otrolig muskelvärk, vilken till 110% beror på att jag inte ORKADE tänja igår efter min raska 10 km länk. 
Av dumt huvve får kroppen lida..
Thank God är det onsdag redan! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3