söndag 4 september 2011

Packa pappas kappsäck..

Ugh är allt jag har att säga: fy så trist det är att packa - och ännu värre är det att veta att man dessutom är tvungen att packa upp allting snart igen!

Idag skall jag nu äntligen flytta tillbaks till stan. Denhär sommaren har varit underbar och lång, men när löven i träden börjar gulna och trilla ner vet man att det är dags att dra sig tillbaks till huvudstaden och studierna. Nästa vecka kommer jag att ha 3 studiebesök samt några föreläsningar, så det är betydligt bekvämare, snabbare och enklare att ta sig till de olika ställena om man befinner sig i stan.

Apropå att packa - gud så mycket saker jag har! Försökte inventera bort någonting igen, eftersom jag konstaterade att jag har så enormt mycket kläder och de har liksom bara förökat sig av sig själv i skåpet under sommaren. Gör någon annans kläder lika?
Lade upp två par härliga klackskor på Syrrans garderob - är någon intresserad så hör av er!


Kilklackar från Vagabond i stl 39 - som nya!

Högklackade från Seppälä i stl 38, använda 2 ggr
Jag älskar att köpa nya saker, men har så otroligt svårt att göra mig av med dem - tänk nu om jag någongång ännu skulle ha användning för dem? Tyvärr förstår även jag att jag inte kan köpa mer kläder eller skor om jag först inte kan bli av med någonting.. Ugh. Hata matematik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3