måndag 19 september 2011

Gggood morning

Ah, efter ett (skol)arbetsdrygt veckoslut har jag sovit länge idag och känner mig pigg för första gången på låång tid.



Ledsamt nog satt spenderade jag både fredags- och lördagskvällen fastklistrad framför datorn och skolböckerna. Jag hade redan i veckan bestämt mig för att få några uppgifter gjorda för att minska på ångesten alla ogjorda uppgifter som tornar sig framkallar hos mig och därför hade jag egentligen inget annat val än att verkligen göra dem. Fastän det kändes för jäkligt att slösa en hel helg på studier, kan jag säga att det nog lönade sig - betydligt skönare att ha något gjort och inte ha allt fortfarande framför sig! 


Och nej var inte oroliga - HEEEEEELA helgen satt jag ju faktiskt inte inomhus (så aktiv studerande är jag ändå inte..), thihi. På lördagen var jag på länk, samt gick ut på stan och njöt av solskenet, bl.a. på Esplanaden där många andra också satt och njöt av värmen, och via Zara och Gina Tricot hem. Ville på något sätt belöna stackars mig själv som måste vara flitig och köpte en söt silverfärgad ring i form av en rosett från GT, samt en grå härligt tjock halsduk från Zara. För att få en definitiv gudkant på dagen landade också en gigantisk kanelbulle i min korg då jag stod i Alepa och försökte hitta på något att äta.

Imorse sov jag länge, drack kaffe och åt fruktkvarg i lugn och ro, läste nyaste Elle och fotade och laddade upp kläder på Syrrans Garderob - kolla upp ifall där finns något ni är intresserade av! Inventerade klädskåpet på lördagen och hittade en hel del onödigheter, som någon annan förhoppningsvis kunde ha glädje av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3