lördag 3 september 2011

Nya träningsskor w-a-n-t-e-d!

Efter onsdagens BodyCombat konstaterade jag igen att ett par nya träningsskor definitivt finns på min must-have-lista eftersom de gamla är för stora
.
Dum som jag var kom jag förstås inte ihåg det igår kväll då jag var en hastig runda med mamma till Östra centrum - jag kunde ju ha kollat efter skor redan då! Däremot har jag nu tittat på nätet samt i diverse varuhus-kataloger efter deras utbud och det ser ganska lockande ut:

Dehär fanns också på Stadiums hemsida. Utseendet är tufft, men ser inte bottnet litet tjockt ut? Priset är dessutom ganska högt: 99,90 euro.

Dehär hittade jag på Stadiums hemsida. Ser tuffa ut och priset är rimliga 49,90 euro.


Och de sista på Stockmanns hemsida. Utseendet påminner om de två första, men även här ser bottnet konstigt tjockt ut. Priset är med stammiskortet helt okej, 70 euro.

Vad jag önskar av mina träningsskor är bra dämpning, stadig sula, bekvämlighet och snyggt/tufft utseende. Alla dessa skor fyller åtminstone utseende-kravet, men hur är det månne med bekvämligheten? Mina gamla tränigsskor slår de säkert ändå galant; de gamla är mina futsal-skor från typ 5 år tillbaks, banden är på tok för långa och svettlukten impregnerad. Najs - not.
Har någon bra tips eller erfarenheter av Nikes träningsskor?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3