måndag 19 september 2011

Continue

Nej vetni jag måste bara blogga litet till idag - inte för att jag lider utav tristess, snarare tvärtom - denhär dagen har varit lysande!

Efter att ha laddat upp alla inventerade kläder på Syrrans garderob hämtade jag ingredienser för dagens måltid: kållåda. Hur jag än försökte krydda den med salt, peppar och massor av sirap blev den mild och trist i smaken, men det kan ändå inte hindra mig från att verkligen gilla maträtten; real comfortfood, säsongsprodukt för tillfället, enkelt, hälsosamt (förutsatt att man är sparsam med sirapen) och framför allt GOTT!

Redan igår kväll fick jag grym lust att baka någonting och efter bläddrande i några kokböcker satsade jag på ett säkert kort och geggade ihop en kladdkaka. Optimala tiden i ugnen var 17 minuter och slutresultatet blev en seg, härlig kladdig chokladkaka i sällskap av vaniljglass, kaffe och sambon. NAM!

Och efter allt gottande bestämde jag mig för att försöka förbränna några kalorier och tog metron till dagens BodyPump-pass. 

Utan att avslöja för mycket kan jag berätta att jag knappt orkade hålla upp telefonen när jag ringde sambon efter passet. Huh-huh.

Nu sitter jag och ser ut såhär:
 What beauty feels like, hehe ;) Nu fort via duschen och så ska jag bänka mig framför TV:n då det först kommer Suomen Huippumalli haussa och efteråt Diili, samt BigBrother.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3