onsdag 21 september 2011

When you feel confused..

Idag har jag inte känt mig som mig själv: huvudet känns rörigt och tankarna flyter ihop till en tjock grå massa som jag inte kan reda ut. Kanske jag närmar mig en 22-års kris?

Efter en härligt lång och skön nattsömn åt jag dunder-gott morgonmål och drog ut på stan för att sköta lite ärenden. Passade på att gå via Forum och stötte på en nyöppnad Specsavers och ett lockande erbjudande om att få två par glasögon för priset av ett, allternativt ett par för halva priset. Vips hade jag en syngranskning samt en beställning på nya glasögon gjord - just like that! Nu gäller det bara att vänta på de nya Karen Millen-glasögonen

Ju mer dagen lidit mot kväll och sitt slut, desto rörigare har mina tankar blivit. Medan jag var på en ny runda i Forum fick jag en snilleblixt och traskade fort hem igen; på med lenkkarna och ut i regnet kompad av Katy Perry på hög volym. 


Huvudet är fortfarande yrt, men det känns i alla fall en aning bättre. Kanske bäst att bädda ner sig på soffan framför TV:n och låta bli att tänka så mycket - jag misstänker nämligen att ju mer jag grubblar, desto råddigare blir jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3