torsdag 29 september 2011

Jag vill inte...!

Vet ni dendär känslan som man har precis då kroppen överväger att antingen bli sjuk eller att låta bli. Jag drabbades idag.

Sov, som vanligt, länge och fixade frukost och kaffe i all sköns ro. Senare gick jag till stan och fixade små saker, t.ex. postade grejer jag sålt på Syrrans Garderob, samt till optikern och spänna glasögonen.

Efter dagens träning/hurtbullepoängssamlande, BodyPump, släpade jag mig hem och slängde mig på soffan, varifrån jag inte steg upp på en timme (okej, gick visst till vessan och kylskåpet, men det räknas liksom inte). Höll på att somna i duschen när jag äntligen orkade dra mig dit och att laga middag (simply ugnslax, ris och kokta morötter) kändes om en verklig kraftansträngning - vadå tecken på att jag, som älskar att fixa mat, inte är mig själv!

Huvudet känns fortfarande helt dåsigt, så mattheten kan inte bero på att jag var hungrig. Funderar ännu på att försöka kurera mig själv med en portion glass och se ifall det skulle få mig att må bättre, eller åtminstone kyla ner kroppen som förtillfället känns kokande varm (kan förstås också bero på laptopen som jag har i famnen?)..

UGH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3