söndag 29 maj 2011

Hejhej sommarlov

Efter ett väldigt händelserikt veckoslut kan jag konstatera att mitt sommarlov nått sitt slut, eftersom det står "7:45-16:15" i min kalender för imorgon. Byebye sommarlov, hello sommarjobb a.d. 12. augusti.

Ärligt talat minns jag inte ens vad allt som hänt under helgen, men bl.a. har vi åkt motorcykel, handlat i Jumbo, käkat kebab och varit "på en" till källaren, vilket senare resulterade i "några fler", prefest och vilt bailande på vår lokala krog.

Idag har jag kännt mig och liknat en zombie, men passade på att städa mitt rum och dammsög nedre våningen också (vilket ingen lagt märke till :/ )

Nåja, nu är det väl sängen och något läsbart som kallar. Pigg och kry för nya äventyr imorgon! (hmm.. Vem är det jag försöker övertyga mer - mig själv eller er..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3