söndag 1 maj 2011

Vappen 2011 - tack å hej!

Sådär ja, så var vappen 2011 undanstökad och firad i sällskap av de bästa kompisarna, god mat, Alias och dricka.

Jag började mitt valborgsfirande med att åka till Itis för att köpa dendär skjortan från Zara som jag så harmade mig över att jag inte köpte på fredagen. Lucky me så fanns den kvar och också om den nog kostade mer än det är tillåtet så köpte jag den och är riktigt nöjd. Kostar det, så smakar det skulle Famo ha sagt.


Blazer Zara, farkkun Diesel, t-skjorta H&M, skor DinSko, klocka Michael Kors

Väl hemma fixade jag en grymt god lunch innan det var dags att trängas i S-market tillsammans med alla andra som gjorde sista-minuten-inför-vappen-uppköp.

Isbergssallad, körsbärstomat, ärter, avokado, grillad broilerfilé och smulad getost + dressing bestående av rypsolja, peppar och senap 


HUH! Senare mot kvällen blev det redan litet bråttom, eftersom jag är den tidsoptimist jag är och satt lugnt hos morföräldrarna och drack mjöd och åt drottningsmuffins 3 timmar innan gästerna skulle komma. Stressigt blev det, men jag hann precis dammsuga hela huset, plocka undan massor av saker, laga munkar och en bärpaj, samt gå i duschen och mejka.

Jag är så tacksam och lycklig över att ha sådana vänner som jag har: jag kan vara precis den jag är tillsammans med dem, jag kan lita på dem och jag har alltid roligt med dem. Vänner gör livet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3