lördag 7 maj 2011

Mmmmorrrgon!

Ah, så skönt det är när man vaknar, tittar på klockan och konstaterar att man lyckats sova länge. Okej erkänner: en liten gnutta ångest sprätte faktiskt till inom mig, eftersom jag hör till kategorin morgonpigga-människor-som-tycker-att-sova-länge-innebär-att-man-förlorar-dyrbar-tid och att sova länge (8:15) hör absolut inte till mina vanor. Så började jag analysera situationen direkt: vart har jag så bråttom då? Jag har inga andra planer för idag än ett födiskalas på eftermiddagen, annars är det qualitytime med mig själv som står på schemat. Så nu skall jag sätta mig i soffan och försöka göra ingenting. Får se hur jag lyckas..

Apropå igår kväll, så körde jag i full fart (näe, enligt begränsningarna nog) till Jumbo för att titta efter drömkjolen. Här får ni en liten sneak-peak, mer än såhär avlöjar jag inte tillsvidare. Men den är perfect!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3