tisdag 3 maj 2011

3 more days..

Nu återstår endast 3 dagar av min karriär på psykavdelningen och så är det en ny praktik som väntar. Idag kom min lärare till avdelningen och höll tillsammans med mig och min handledare min slutvärdering. Det gladde mig är jag hörde hur nöjd min handledare varit med mig under hela perioden, samt att vi hade hade likadana åsikter om t.ex. mina starka och svaga sidor. Mest av allt på psykpraktiken kommer jag att sakna min handledare; han påminner om en medelålders björn med sitt lugna sätt att handla i alla situationer, med sin låga röst och såklart sitt utseende (190cm, 130 kg, rufsigt mörkt hår, trötta stora ögon).

"Firade" precis en lugn it´s-only-me-and-my-huge-cup-of-coffee-stund tillsammans med min nyaste njutning: kylskåpskallt Jona Gold-äppel. Det är konstigt hur äpplets smak förändras om det stått i kylskåpet en stund och äts kallt - det smakar mycket bättre!

Blazer Lindex, halsduk Mulberry, väska Longchamp, skor Stadium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3