lördag 21 maj 2011

Bråttom bråttom - sommaaar!!!

Dethär veckoslutet förlöper med en SÅDAN fart att jag inte ens hinner sätta mig framför datorn för att blogga - vilket jag oftast alltid har ens 5 minuter överlopps till..

Nåja, i all korthet: igår for jag ut för att testa min nya träningstopp och kunde konstatera något som jag redan gjort tidigare: det är betydligt roligare och enklare att träna om man har snygga träningskläder! Har nån annan märkt samma? Motivationen liksom växer och man orkar betydligt mer - sitter orket då mellan öronen eller i musklerna..? Hihi.

tights + topp + skor Nike

På kvällen var det ännu dags för en åktur bakpå sambons Kawasaki och ojojoj så jag njuter av det!
Idag var vi till Vanda till AllRight och gissa bara vilket kap jag gjorde: en mc-hjälm, värd över 200€, för 80€ eftersom den var "poistuva malli". Hjälmen sitter som gjuten på mitt huvud och gör att jag (samt föräldrarna, som varit rädda för min skull) känner mig betydligt säkrare än med den gamla mopohjälmen.

Nåja, nu hinner jag inte skriva mer. Dags att skjutsa föräldrarna på fest och sedan åter ut med Kawan. Älska älska sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3