söndag 1 april 2012

Dresses, dresses, dresses

Förhoppningarna om att examensarbetet snart är färdigt försvann för ett ögonblick igen då min handledare bumerangade tillbaks min version och verkade allt annat än övertygad... Kan just tänka mig hur håret fladdrade när hon skrev responsmejlet åt mig.

Men vad kunde motivera mig mer än presenten som jag lovat mig själv, då jag äntligen får arbetet inlämnat och godkänt, samt en härlig examensklänning..?



Jag skulle när-som-helst mer än gärna ta emot någon av dessa skönheter som jag hittade på Mangos websida (klik!).

Hetken alakuloisuuden jälkeen yritän taas nostaa pääni pystyyn: ohjaajani bumerangasi TAAS opparini takaisin ja taisi pudistella päätään siihen malliin että tukka viuhui palaute-meiliä kirjoittaessaan. Mikä voisikaan motivoida jatkamaan työn tekoa, jos ei lahja, jonka olen itselleni luvannut tai ihana mekko valmistujaisiin?
Nämä ihanuudet löysin Mangon sivuilta - herkullisia eikö?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3