fredag 27 april 2012

I guess they call it love

Wohoo! Sista dagen på arbetspraktiken EVER är avklarad!

Direkt efter min kort-korta arbetsdag tog jag bussen till System 1 vid Vichtisvägen (klik!) för att titta på något som jag sååååå längtat efter: en ny cykel.

Och efter extremt bra betjäning och en provsittning av en ny härlighet är jag såld - och jag tror det kallas kärlek vid första ögonkastet ;) Att solen lyser tycks inte dämpa känslan - puh!

Kona Dr. Fine



Endast finansieringen kan stoppa mig..

Hell yeah, elämäni viimeinen työharjoittelu on vihdoinkin takana päin! Wohooooo!
Lyhyen työpäivän jälkeen lähdin Vihdintien varrelle System 1-pyörien erikoisliikkeeseen tutustumaan, ylläri-pylläri, uutus-pyörien valikoimaan.
Saatuani älyttömän hyvää ja ystävällistä palvelua, sekä koe-istuttuani pyörää olin aivan myyty: taitavat kutsua sitä rakkaudeksi ensisilmäyksellä ;) Mutta taitaa kyllä tuolla ihanalla auringonpaisteellakin olla osuutta asiaan.
Nyt kunpa vielä saisin rahoituksen kohdilleen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3