fredag 27 april 2012

A sunny evening


På kvällen gick jag ner till centrum för att träffa min käraste E för att skåla för oss duktiga som idag avslutat våra sista praktikfält på skolan. Så overkligt, men så skönt - I like!

Outfit for the day
shirt H&M, jeans Cubus, jacket (on the floor) Henri Lloyd
Efter arbetsdagen åkte jag som sagt för att kolla in cyklar och oj så skönt det kändes att stå i solskenet och vänta på bussen.. Jag som i normala fall avskyr att vänta på bussen!


Och på kvällen styrde jag nosen mot centrum och Vapianos terass tillsammans med kära E.

Cardigan Zoey, t-shirt (under) Tiger of Sweden, jeans Zara, sneakers Vagabond

Summer & terrace - I like! Har ni redan inlett terassäsongen? Ootteko jo aloittaneet terassikauden?
Illalla suuntasin tosiaan nokkani kohti keskustaa tapaamaan rakasta kaveriani E:tä. Terassille päästyämme kilistelimme sen kunniaksi, että saimme kumpikin tänään viimeisen työharjoittelumme päätökseen.
Ihme kyllä nautin tänään kerrankin siitä, että jouduin odottelemaan bussia hetken pysäkillä - paistoihan aurinko niin ihanan lämmittävästi. Kesäkesäkesä!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3