onsdag 18 april 2012

Something sweet and something salty

Tro eller ej, men jag lyckades faktiskt koncentrera mig för en kort stund på examensarbetet som jag skall opponera. Nu borde jag ännu läsa igenom hela arbetet med mina kritikers glasögon på näsan och sedan skapa en fint formulerad, konstruktiv och kritisk opponensberättelse. Piece of cake.. Eller..?

Men inte kunde jag ju sitta inne hur länge som helst då jag insåg att det konstiga ljusfenomenet som lyste upp hotellet mitt emot mitt fönster var solen! På med springskorna och ut! Situationen med mina skor börjar dock bli kritisk så småningom då hålen och sprickorna i skorna bara tycks växa och bli fler..

Här under några bilder från min dag:

Den skakiga bilden kanske avslöjar att jag hade ganska bråttom imorse?
Shirt & top GT, jeans Levi´s, sneakers Vagabond
Tärähtänyt kuvakin jo paljastaa, että mulla tuli aamulla hiukkapikkasen kiire..

Titta! På Stockmann stötte jag på nyaste muminmuggen! Härlig!
Katsokaa! Löysin uusimman muumimukin Stockalla! Ihana!
Hyvä ruoka, parempi mieli. Jag tycks inte kunna laga små sallader.. Oberoende storleken, så var smaken toppen!
En näköjään osaa tehdä pientä salaattia. Mutta koosta viis, maku oli kohdillaan!

Uskokaa tai älkää, niin onnistuin hetkeksi keskittymään opponointi-projektillani. Pakko toki myöntää, etten pystynyt vastustamaan lenkille lähtöä kun totesin, että valoilmiö joka valaisi vastapäätä olevaa hotellia, oli aurinko! Valitettavasti totuus, että lenkkarini toden totta tarvitsevat päivitystä, sen kun käy todemmaksi: reiät ja hankaumat sen kun lenkkareissa suurenevat.
Yllä pari kuvaa, joita napsin päivällä.

2 kommentarer:

  1. Oi niin herkulliselta näyttää tuo salaatti! Vitsit kun tollasen saisi nyt eteensä.. Kai se on oakko silti tyytyä tilanteesene ja lähteä kauppaan :P

    Nanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos! Oli tosiaan tosi hyvää, mutta annoskoot menee mulla kyllä välillä ihan holtittomiksi :D Suosittelen ruoka-annosten kuvaamista - ainakin mulla se inspaa satsaamaan ruokaan paremmin ja enemmän ;)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3