söndag 23 september 2012

THE jacket is found!

Eftersom det regnar ute hittar jag hela tiden på fler och fler nätsidor som jag kan surfa in på i stället för att gå ut (vilket jag alltså nog SKA göra så småningom..) - men kolla in en så perfekt grön parka-jacka jag hittade på Ellos.fi (klik!):

Jackan hittade jag här (klik!)
Takki löytyy tämän (klik!) linkin takaa

Jackan har löstagbart foder och en härligt stov huva - perfekt för ruskigt höstväder! Tyvärr är priset inte riktigt anpassat till min budget, men drömma kan man ju alltid..

Huomaan vältteleväni viimeiseen asti ulos menoa, koska ulkona sataa vähän väliä kun aisaa. Ulkoilun sijaan keksinkin kokoajan uusia sivustoja, joilla surffailla ja katsokaas mitä löysin Ellos.fi-sivustolta: täydellisen takin, jossa on irrotettava vuori ja iso muhkea huppu - täydellinen lisävaruste syyssäähän! Valitettavasti hinta ei oikein sovi budjettiini, mutta unelmoidahan aina saa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3