fredag 20 januari 2012

H-h-happyy!

Imorse kändes det SÅ motvilligtbatt stiga upp, men så fylldes mina tankar av ett magiskt ord: fredag. Och vips var tröttheten borta!

Förutom att jag behöver plöja mitt skåp på väskor, behöver jag definitivt minska på mängden kläder; jag bara inte fattar hur jag lyckats fylla ett skåp med kläder jag knappt använder! Utlandsresan med sina shoppingmöjligheter närmar sig med stormsteg, så det skulle gälla att få inventuren gjord före det..

Kolla bilden - see who's back? ;)

Voi jjjjuku miten väsytti aamulla kellon soidessa enkä millään ois jaksanu ylös. Sitten ajatukseni täyttyi se maaginen sana: perjantai!

Katselin kaappejani ja totesin että mulla on paitsi laukkuja, aivan mielettömästi vaatteita joita hädin tuskin tulee pidettyä. Lähestyvä ulkomaanmatka ostosmahdollisuuksineen lähestyy, eli olisi fiksua inventoida kaapin sisältö jo ENNEN reissua.
Katsokaapa kuvaa - jotain tuttua? ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3