måndag 16 januari 2012

Nice clothes, better workout!

Åtminstone jag (som är ökänd som materialist och estetiker) tycker att träningen är betydligt roligare och går bättre om man har bra utrustning. Och nej, det är ju inget minus ifall utrustningen dessutom ser bra ut ;)

Goretex-jacka Helly Hansen

Springtights Nike, springskor Nike


Springtights Nike, mikrofleece Haglöfs


Springtights Nike, vinterrock goretex Henri Lloyd

I början var jag skeptisk med att använda tights - vadå de avslöjar ju allt. Men som bilderna avslöjar fanns det ingen återvändo efter att jag köpt mitt första par och nu använder jag dem på fritiden i stället för mysbyxor, på gymmet och då jag springer. Snygga och bekväma är de och åtminstone med min erfarenhet tycker jag att Nike gör de bästa tightsen.

Mukavantuntuiset urheilukamppeet vaan yksinkertaisesti helpottaa ja parantaa mun mielestäni urheilusuoritusta. Tietty hyvännäköiset urheilukamat tekee sen entistä paremmin (ainakin mun mielestäni, materialisti ja esteetikko kun olen).
Kuten kuvista paljastuu, suosin juoksulegginsejä nykyään olin sitten kotona, salilla tai lenkkipolulla. Kokemusteni perusteella Niken legginsit ovat parhaimmat ja mukavimmat. Eipä uskoisi että parisen vuotta sitten suhtauduin todella skeptisesti noita tiukkoja, kaikenpaljastavia vaatekappaleita kohtaan.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3