måndag 23 januari 2012

My activities part 3

Som ni ser här under tog jag det lugnare denna vecka jämfört med de tidigare, men det kändes riktigt rätt. Träningen anpassade jag också till omständigheterna och ersatte gymträning med snöskottande, vilket visade sig vara minst lika effektivt! Under veckan promenerade jag mer nytto-motion-promenerande än normalt - typ gick i stället för att ta bussen eller steg av en hållplats tidigare.

Monday running 4km
Tuesday workout (legs + abs) 60 min
Wednesday walk 7,8km
Thursday workout (arms + back) 60 min
Friday powerwalk in the snow 30 min + snowplowing 2h
Saturday snowplowing 30 min + sled-drawing 60 min
Sunday walk 30 min

Kuten näkyy otin viime viikolla vähän lungimmin kuin normaalisti ja korvasin esim. punttitreenin lumitöillä (joka kyllä oli vähintään yhtä tehokasta!). Lisäksi harrastin tavallista enemmän hyötyliikuntaa ja kävelin bussilla kruisimisen sijaan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3