lördag 7 januari 2012

When you´ve got nothing to do

Just lay all day long in front of your laptop watching brain-killing programmes.

Jovisst har jag varit ut och gå i snöyran och ätit mammas hemgjorda köttbullar idag, men hela eftermiddagen (och tydligen kvällen också..) har jag legat på min ah-så-bekväma-Ikea-soffa och tittat på program från Ruutu.fi (klik!) samt ätit Julia-konfekter. Tydligen börjar även jag lära mig konsten att göra ingenting?

Beauty comes from inside, right?

Hei mäkin alan oppimaan ei minkään tekemisen jalon taidon! Toki olen käynyt tänään ulkona kävelemässä sekä ahminut äitin tekemiä lihapullia, mutta loppupäivän (ja näköjään myös illan..) olen makoillut ah-niin-ihanan-Ikea-sohvan päällä läppäri sylissä katsellen ohjelmia Ruutu.fi:stä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3