söndag 1 januari 2012

My spring favourites

Det känns ju litet konstigt att H&M webbutik redan ställt fram vårkollektionen då det ännu inte på länge kommer att vara aktuellt med kläder i pastellfärger, skirt och lätt material eller sandaler och solglasögon.. Men hey, alltid kan man ju drömma! Här kommer mina favoriter, vilka jag t.o.m. kunde tänka på köpa. På senaste tiden har jag inte anlitat H&M då jag behövt nya kläder, eftersom jag X antal gånger blivit besviken på deras dåliga val av material. I vår skall jag ändå ge dem en chans och jag måste säga att utbudet tillsvidare åtminstone ser riktigt lockande ut i mina ögon..
Kan inte någon ställa till med fest i sommar så jag har en orsak att kolla in denna klänning? Ser bara för härlig ut trots att färgen är grön, vilken lyser med sin frånvaro i min garderob
Hmm.. Dethär med pippi på grönt tycks bli min grej i vår, men en midjehög kort kjol är precis vad jag behöver!
En stilren clutch - antagligen enda modellen av väskor som saknas ur min kollektion
Stiliga cityshorts, needed!

En skir vit topp till sommaren. Passar både med farkkun och shorts eller kjol

En till vit topp till sommaren - I like!

Eller kanske en mer sansad färg på kjolen?

Och ännu mer grönt.. Men tänk så tuff denhär skulle se ut - både på gymmet och på joggingturen?

Man kan knappast sova dåligt i en så söt pyjamas?

Lägg till bildtext
Och vad vore sommaren utan en ny bikini? På inköpslistan finns en bandeau-modells bikini, helst i en pigg färg och möjligen med någon liten detalj.

Hmm. Tuntuupa hassulta että nyt eletään vasta tammikuun alkua ja silti H&M nettiputiikki on jo julkaissut kevään mallistonsa. No, toisaalta voihan sitä aina unelmoida vaikka vielä joudutaan odottamaan piiiiitkään ennenkuin saadaan vetää pastellinsävyiset kevyet materiaalit päällemme ja laittaa arskat nenälle. Tähän kokosin omat suosikkini mallistosta joihin voisin jopa oikeastikin tutustua. Viime aikoina en juuri ole H&M:stä vaatteita ostanut koska olen niin monta kertaa joutunut pettymään kehnoihin materiaaleihin. Antakaamme tälle kevätmallistolle silti tilaisuus!

alla bilder lånade från hm.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3