fredag 23 december 2011

Typical for me

Jjep, en dag hann jag vara på jobb och vips blev jag sjuk. Sprang uppe halva natten och spydde och skämdes över att ha ställt upp som vikarie i julhelgen, men direkt tvingas sjukskriva mig. Kan bara inte förstå hur starka baciller dedär åldringarna egentligen har och hur i hela fridens namn skall jag sedan må när jag själv blir gammal? Man kan visst utveckla allergi mot sig själv..

Huhhuh, ehdinpäs olla päivän töissä ja tulin kipeäksi. Koko viime yön ravasin oksentamassa ja voi kyllä hävetti soittaa yöllä töihin etten pääse. Ja minähän nimenomaan ilmoittauduin vapaaehtoiseksi joululoma-sijaiseksi! No, toivon mukaan tää menee pian ohi - harmittaa maata sängynpohjalla kun huomenna on jouluaatto..

Hälsningar från under-mumintäcket-ifrån! Terkut muumipeiton alta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3