fredag 2 december 2011

Freitaag, wwwunderbar!

Buuah. Ush fy så motvilligt det kändes att stiga upp imorse när jag hörde hur regnet piskade mot fönstret. Passade ändå på att försöka sätta en guldkant på morgonen och drack morgonkaffet ur våra super-vackra vita Taika-muggar. Så trotsade jag min trogna färgskala, vilken oftast består av vitt, grått och svart, och drog en tomatröd skjorta på mig.
Okej, jag medger att varken muggen eller skjortan värmde min själ när jag gick till rådgivningen med paraplyet flaxande och regnet piskande på mina ben.
Vår första patient var en guldlockig 4-åring som var sockersöt, men ack så blyg! Granskningen gick inget vidare för min del, men jag skyller på att det är fredag och tar absolut ingen stress för det.
Igår kväll gick jag ut på stan och handlade julklappar och fick ÄNTLIGEN julfiilis! Glitter, bollar och glam i varje skyltfönster, samt dendär "score!"-känslan man får när man hittar en julklapp som man vet att mottagaren kommer att gilla är en av orsakerna till att jag älskar julen. Nu måste jag bara hålla mig och inte avslöja gåvan för någon och det hörni, det är svårt för mig. Skulle så gärna ge julklappen direkt :D
Nu skall jag fortsätta undersöka 4-årsgranskningar och bedömning av dem.
Några timmar kvar, möjligtvis gym och sedan helg! Woop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3