onsdag 21 december 2011

My favourite-doing

Trots att jag anser att ingenting kan slå känslan man fylls av efter ett tingt träningspass eller en lång länk, vill jag avslöja vad jag för tillfället håller på med och njuter enormt mycket av: med fötterna uppe på byrån, sitter i pappas fåtölj, lyssnar på julmusik och bläddrar i Kauneus ja Terveys. I like!

Vaikka olenkin vahvasti sitä mieltä ettei mikään voita sitä tunnetta joka valtaa mielen rankan treenin tai pitkän lenkin jälkeen, halusin nyt paljastaa mistä tällä hetkellä nautin: jalat lipastolla istun isin nojatuolissa, kuuntelen joululauluja ja selailsen Kauneus ja terveys-lehteä. Nautinto asteikolla 1-10 hipoo täydellistä kymppiä!


2 kommentarer:

  1. Jag som ren trodde att du sku skriva att din favoritgöra är att se efter dina härliga syskonbarn och få äta i deras restaurang... =)
    Tack för hjälpen i morse!

    Nästa gång du besöker restaurangen i vårt vardagsrum, så kan du förbereda dig på att dom har utökat sin meny lite igen...

    SvaraRadera
  2. Ansku: hah, nej barnena restaurang kommer nog på en delad första plats: biff, fisk, grönsaker och franskisar fick jag så mycket jag ville - men du sku ha hört Wilmas åsikt när jag frågade om man inte borde jumppa litet emellan måltiderna så att man orkar äta.. ;)

    SvaraRadera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3