söndag 18 december 2011

Sundaymorning


What a wonderful morning in my life.. Vem eller vilket band är det som sjunger det, Ace of Base? However beskriver den sången min söndagsmorgon idag: en tidig morgon-springlänk, varm dusch med mango-duschgelen, radio och frukost.


 Nu skall jag fortsätta med min MEGA-stora skoluppgift. Senare på eftermiddagen skall jag träffa min käraste T, som jag saknat så då vi inte har träffats på länge..

Ha en skön söndag!

What a wonderful morning in my life.. ja miten biisi nyt jatkuukaan. Se sopii täydellisesti kuvailemaan mun sunnuntaiaamuani tänään: aikainen aamulenkki, lämmin suihku kera The Body Shopin mango-suihkugeelin, radiota ja aamupalaa. 
Nyt jatkan sitä JÄTTI-kokoista koulutehtävääni ja myöhemmin päivällä lähden tapaamaan iki-ihanaa T:tä, jota onkin jo ollut ikävä kun ei olla vähään aikaan ehditty tavata.
Ihanaa sunnuntaita!



1 kommentar:

  1. Your website have very interesting article.I really like your article, thank you for sharing.bvlgari diagono

    SvaraRadera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3